Η Μαίρη είναι απόφοιτος Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία να δείχνει την κλίση της στον αθλητισμό, με τη Ρυθμική γυμναστική να κατακτά καθοριστική θέση στο ιστορικό της.
Από την ηλικία των 7 έως τα 13 της έτη ακολούθησε τον πρωταθλητισμό στο συγκεκριμένο άθλημα , με αποκορύφωμα την εκλογή της στις τελικές διαγωνιζόμενες των Ολυμπιακών αγώνων του 2004.
Από εκεί και πέρα ακολούθησαν μπαλέτο, καράτε , κολύμβηση και πολυετή ενασχόληση ως αθλούμενη αλλά και επαγγελματικά με ασκήσεις αντίστασης με βάρη, λάστιχα, καλλισθενικη,cross fit και αερόβια γυμναστική.
Το 2019 έκανε την πρώτη γνωριμία με το Pole dancing, όπου και εξελίχθηκε στη μεγάλη της αγάπη.
Σε λιγότερο από ένα χρόνο ξεκίνησε να διδάσκει σε ομαδικά τμήματα ενηλίκων και παιδικά, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα.
Το 2024 ίδρυσε το Stardust Pole & Aerial Dance, μεταδίδοντας το πάθος και τη γνώση της για τον εναέριο χορό και αθλητισμό, με βασικό στόχο να ξεπεράσει ο κάθε μαθητής τα όρια του και να ανακαλύψει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του.
Η Μαίρη είναι απόφοιτος Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία να δείχνει την κλίση της στον αθλητισμό, με τη Ρυθμική γυμναστική να κατακτά καθοριστική θέση στο ιστορικό της.
Από την ηλικία των 7 έως τα 13 της έτη ακολούθησε τον πρωταθλητισμό στο συγκεκριμένο άθλημα , με αποκορύφωμα την εκλογή της στις τελικές διαγωνιζόμενες των Ολυμπιακών αγώνων του 2004.
Από εκεί και πέρα ακολούθησαν μπαλέτο, καράτε , κολύμβηση και πολυετή ενασχόληση ως αθλούμενη αλλά και επαγγελματικά με ασκήσεις αντίστασης με βάρη, λάστιχα, καλλισθενικη,cross fit και αερόβια γυμναστική.
Το 2019 έκανε την πρώτη γνωριμία με το Pole dancing, όπου και εξελίχθηκε στη μεγάλη της αγάπη.
Σε λιγότερο από ένα χρόνο ξεκίνησε να διδάσκει σε ομαδικά τμήματα ενηλίκων και παιδικά, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα.
Το 2024 ίδρυσε το Stardust Pole & Aerial Dance, μεταδίδοντας το πάθος και τη γνώση της για τον εναέριο χορό και αθλητισμό, με βασικό στόχο να ξεπεράσει ο κάθε μαθητής τα όρια του και να ανακαλύψει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του.